Thursday, November 22, 2012

Assalamualaikum Semua, Hai apa la khabarnya kawan2 se'blog' sekalian, agak suram dan agak lenggang blog nih sbb dah sekian lama tidak diupdate. Syukur alhamdulillah keadaan diri dan keluarga semuanya baik2 saja. Biasalah kalau baik saja tu mesti ada kejadian2 yg dirancang atau tidak kan. Selama aku mendiamkan diri nih, banyak kisah baik dan buruk telah terjadi. so sblm aku lupa terus beter aku tulis sikit kt sini. len kali boleh baca dan ingat2 balik.. hehe listing dari yg terkini sampai yang dah lama2.. (harap2 aku ingat balik la semuanya)

1. Terkini! anak pakcik aku (ayu) bakal mengakhiri zaman daranya pada 24 nov 2012.

2. Mak abah aku datang ke meru setelah hadir ke majlis kenduri kesyukuran (sunat) anak sedara aku di melaka.

2.5 --- JIWA KACAU ---- SEDIH SANGAT2 --- tak dapat ditulis -----

3. mak abah datang lama kat umah aku so mak abah siap2 bawak pisang, nenas, petai dan ayam kampung siap sembelih 10 ekor serta 20 ekor anak ayam kampung.

4. berkampung 2 hari 1 mlm di melaka, lepak Teratak Ayu Chalet atie ira pekalan balak.

5. aku dgn adik ipar aku siapkan reban ayam yang mak abah aku bawak nanti dr kampung.

6. WLA (kancil terbo) masuk bengkel, sakit sendi kot.

7. Balik temerloh, lepak 3 hari 2 mlm, sambil2 tengok umah mertua yg dah kosong dan layan mak mie makan2.

7.5 Layan kenduri kawin kt sungkai, nk lepak air panas sungai klah tak dapek, ujan lebat, so lajak2 sampai setiawan nengok ladang anggur & lumur jalan2

8. Berkampung di perak 3 hari 2 mlm, berbengkel di UITM Sri iskandar

9. Rewang kenduri taman TMM2 sempena majlis raya haji + raya aidilfitri dan penyampaian hadiah pemenang badminton.

10. Berkampung di Penang 4 hari 3 mlm, bengkel di UiTM Bukit Mertajam

 itu je la dapat ingat. nanti sambung lagi.. emmm oklah tu dari takde kenangan tercatit. so wat masa nih, mak abah aku akan lepak dekat dgn umah aku sampai adik aku bersalin nanti. insyaallah semuanya dipermudahkan. AMIN

No comments: