Sunday, January 22, 2006

akhirnya.... alhamdulillah... amin

Syukur kepada tuhan pada 23/1/06 akhirnya adik aku akan menikah dgn lelaki pilihan hatinye yg sejak 7 thn lalu dicintainya... setelah bertunang hampir 2 thn.

bangga aku sbg abg yg mempunyai adik seperti Siti Suhaini yg pandai menjaga diri serta nama baik keluarga walau kemana saja kaki berginjak.

ada juga rasa kecewa dlm hati aku sbb. aku tak sempat nk tunjukkan kasih sayang aku sbg abg semasa dimana dia perlukan aku ketika dia study dekat dgn tempat aku tinggal dulu. aku harap dia faham situasi aku dikala itu..

kadang kala kenangan dulu membuat aku tersengih2 sendiri bila mana ingatkan adik aku siti tu menanggis bile diusik2 adik beradik lelaki yg lain...

seingat aku dulu siti nampak kurus dan maintain.. sejak dah tunang tu ada naik sket badan.. selera n suke hati ria agaknye...

hope ko pandai la jaga badan ye siti lepas kawin ni.. lagi selera banyak dan lebih2 lagi kalau nk dapat baby...

apepun abg ucapkan semoga ko berbahagia disamping si dia ( adi milok-kawan aku masa study kat parit betak dari fprm 1-3) dan mendoakan agar kekal keakhir hayat. amin... wassalam

No comments: