Tuesday, March 21, 2006

arghhhhhh


hmmm.. ini hari aku tensen sket... sbb job aku dah kene handel 2 skrng.. sound n grafik...
mati kutu gak buat grafik sbb lama tak sentuh n aku ni memang tak creative pun...

takpe aku pk positif jek.. demi masa depan n keluarga... hmm

2 minggu lepas kot aku balik kg... jadi grento abg aku tuk beli kerete...
alhamdulillah dpt gak kuar kete tu.. lulus pun loan...

balik ke kl mak aku sempat tapaukan ayam kampung yg dah siap siang n basuh...

sampai kl wife aku kene masuk opis.. so aku jagalah anak2... siap2 mandi semer aku masak sikit lauk tuk mkn malam tu...

sempat aku masak sup ayam malam tu sblm layan kerenah anak tido.... pergh resepi mak aku menjadi... he he
anak2 aku pun hirup kuah sampai licin...

masuk je opis esoknye.. aku dpt projek luar dari azan... projek buat website MIP.. pergh jenuh aku design... sampai hari ni rasenya dah 8 design aku ubah... tu belum kire buang or tambah design/gambo...

hari ni ada lega sikit sbb dah siap 80% n tunggu konten masuk n web tu siap le tuk letak kat domain...

masalahnye kereta aku tayar bengkak ni... bile jalan ada hencut2 sikit... siot je kan.. mcm tengah enjut lak... takpe dugaan.. duit dah le tgh ngam2 tuk anak2... so takpela.. lain hari tukar tayar kete...

No comments: