Tuesday, May 15, 2007

gua demam.... hu hu hu

geng.. aku demam nih... dulu takde la shebat nih.. yang nih sampai aku terbaring kat lantai opis.. layan tido dari kul 2 - 5 petang... giler2... ubat dah telan... ntah nape.. agaknye dosa2 aku dah banyak nih... baisalah idup kt donia.. kadang kale leka.. kadang kala alpe.. wewewewe

well, pagi tadi aku sarap dgn azan kat gembire sek.3. tu pun setelah aku runner gile2 dari meru.. lepas g klinik panel ikhwan amik ubat tuk aku, n anak2 aku.. silap aku la kot.. x amik ubat demam.. yg aku amik cume ubat batuk, sakit tekak n selsema... tu yg terlantor atas lantai tuh...

msa tido2 tanpa lena tue.. dengo2 la dr.posiah ckp kenapa lampu opis belakang ni dipadamkan.. so semua cakap la.. wak jan suruh padamkan dia demam tido.. terus dr.posiah cakap.. la nape datng keje.. g la balik brehat... bebudak opis jwab.. dia x nak balik tadi dah suh balik katenye dia busan duk umah sorang2... wewewewewe

bab2 demam nih.. teringat aku kat kes dimana masa aku study kolej dulu. donna la org yg datang kat bilik tido aku bawak ubat then suapkan.. sampai skrng aku x lupa.. sayang tuk dia pada kawan2 dia.. tapi yg mengade2nye tuh.. aku ni bile jantan suap ubat aku tak moh.. nk gak si manes2 yg suapkan..

tadipun ou(orang umah) aku dah bising, la napenye abg tak amik mc. g la balik rehat. disuruhnya lagi aku amik mc tuk esok plak.. katenye suh teman dia g meeting bisnes family kat
area KL..

so malam ni ou aku kate dia malas nk masak. dia nk banje aku makan mee jawe.kt jalan dusun.
malam esok je dia nk masak.. aku ok jek.. janji ou aku hepi n bahagia.. maklum le.. sejak akhir2 nie aku banyak dulukan anak2 dari dier.. mane tak nye kesian kalau anak2 dibiorkan.. bapak jugak yg di panjatnye.. arapkan ou aku.. please. la... nengok mood.. aku tak salahkan ou aku.. aku tau dia letih n sangat2 perlukan rest bile dah balik ke rumah.. biarlah dah takdirnye sebegitu... asalkan bahagia.. dan dialah yg sanggup melahirkan zuriat2 aku..

well geng gua nk balik tido nih... nk singah pekan meru beli buah kelapa.. layan 2 biji.. tengok esok pagi ok tak... mane aku nk pergi ek hujung minggu nih.. nk main air ke lepak kt padang permainan... ke ade geng2 yg tau mane tempat lepak anak bini paling best area shah alam n klang...

apepun gua cau sinnn dulu bubbye

1 comment:

Zan said...

lepak di ranjang jer la bro.