Sunday, November 25, 2007

Bakal bini ke-2

Sambungan kisah Empat dari episod lalu hmm… pertama kali aku dengar nama dia.. aku dah dapat bayangkan camnelah rupanye dia tuh nanti ek. Kata orang tua2, kalau namanye je dah sedap.. sure empunye badan pun sedap mata kite kalau memandangnye.. he he.. tak sabar rasenye tuk jumpe bersua muka.

So nak dijadikan cerite dan tuk memenuhi kehendak nafsu aku yang nak sangat berbini 2 ni, aku gagahkan langkah panjang aku dgn 1 langkah pertama dimana menggunakan kata2 manis pada OU aku. Aku gerentikan konpem banget bini ke 2 ni nanti akan dapat menceriakan lagi suasa kehidupan. Langkah hidup yang selama ni hanya sekangkang kera boleh la dipanjang2 kan menjadi sekangkang gorilla.. he he. Bukan aku mereka cerite pada OU aku. Tapi dengan segala kemampuan yang aku dah ada aku rase cukup bermakna dengan kehadiran bini ke 2 tu nanti.. kire lebih berartilah hidup baik siang atau pun malam. Kalau sejak dulu asyik memilih waktu malam jek, lepas2 ni nanti waktu siang panas matehari terik pun aku balon. Hu hu

So terjadilah kisah dimana pertama kali aku turun tuk jumpe sua muka dengan empunye badan, nak jadikan cerite aku bawak la adik ipar aku (hadi).. takdelah meroyan sangat kalau duk cerite tak sudah2 balik dari jumper nanti, sampai je kat tmpt dijanjikan (huh mcm malam pertama siot) aku dah gabra dah.. rase tak sabar tu membuak2.. tapi sebabnye dia ni masih lama lagi nak dapat aku miliki sepenuhnya.. maka aku buat muka selamba mcm takde ape2 je la kan.. dulu masa nk kawin dgn OU aku tu pun aku cool jek.. tok kadi plak yang berpeluh.. he he.. takkan hanya kerana nak jumpa bakal bini ke 2 nih aku dah mengelupoh.. so relex la brade..

Sampai je kat gate giant shah alam, tuan punye badan tak kelihatan lagi tapi wakil dia dah terpacak situh.. gaye mcm biasa jek.. tapi ala2 yokozuna gak badan dia.. tapi aku takdelah cepat melatah membuat tafsiran, sekiranya wakil dah besar nih maka badan tuan punye nama pun besar nih kot kan. Itu semua tafsiran zaman pak kaduk, so Well see je la dulu kan. Lepas perkenalkan diri masing2, dia pun muncul dari arah belakang aku, waktu tu adik ipo aku cuit bahu aku, dia kate (kang, dia dah sampai).. uh.. gementar gak hati ni.. lidah yang dari tadi duk sembang pun kelu kejap.. aku Cuma jelingkan mata jek.. dari pandangan ekor mata aku nampak kelibat dia, uii.. bunyi tapak jek dah menandakan dia tu jenis ranggi, bau takde plak, solekan jenis biasa simple, mcm tak suke akan jenis2 yang berlambak kat kedai tuh. Sampai jek terus park sebelah kanan depan aku memang port baik pun nk buat projek sui kenal.. pergh.. dari belakang jek aku tengok dah meleleh.. gebu tak hingat, lentik habis, memang solid la..

Lepas kenal2kan diri, wakil dia pun kate, kalau nak cuba2 tuh silekan lah masuk port depan ye.. alamak hai.. bab offer test niyang aku tak tahan nih.. dah la kat tempat terbuka.. takkan nk ringgan2 sikit je kot.. aku kalau dah masuk tuh mau tak mau aku tekan habis… huh u.. tapi dek kerana nak cool gak.. aku suh adik ipo aku try layan sekali henjut cam mane.. kot2 ade komen2 mendatang.. tapi aku tengok adik ipo aku ni mcm malu2 lak.. yerlah.. adik aku pun baru bersalin.. takdenye adik ipo aku ni nak buat hal mcm aku yang nak sangat berbini 2.. so dia test sikit2 je la.. tapi pujian melangit.. kate best la.. seronok la.. tak rugi la.. masih elok la.. solid la.. ingat lagi bile adik ipo aku kate.. ( iyo kang, kalau ko tak nak aku tau mane nak cari orang tuk sambar dia nih) wakakaka.. dah kate lagu tuh.. aku ape lagi.. tangan bersilih ganti la.. dapat je kat aku.. pertama sekali aku baca selawat n bismillah la kan.. aku pegang daun pintu then selak sikit menampakkan bahagian dalam dia.. aku ape laga … waktu tu aku wase mcm nak je melompat tapi aku still cool.. aku slow2 masuk. Memula aku duduk then aku pegang baru dia, sekali lagi aku baca selawat then aku usik suis nadi berahi dia.. uit.. bukan main lagi.. sikit jek dah terus bergetaran tak keruan.. aku ape lagi.. gesel je la kaki kiri sambil tangan belah kiri aku gatai petik benjolan keras.. bile kaki kanan dah mula menekan2.. aku wase dah cukup panas dah dia nih.. so ape laga.. aku pun tekan la.. pergh nikmatnye rase tak terhingga… memula aku try slow la kan sbb masih ade halangan2 dalam area2 nih.. then aku try henjut gear tinggi sikit.. pergh mencanak pergi.. tak hingat dunia aku pepah.. sampai berkekek2 dia tak dapat menahan asakan ganaz aku dari mula tadi sampai nk benti ngam2 bile mane aku wase patut benti.. he he… aku tak nak habiskan malam ni gak kenikmatan tuh.. sbb aku tau, tak lama lagi dia akan sah gak jadi hak milik mutlak aku… nak tak nak .. nak gak.. dengan tersenyum2 miang keladi berjalan kat wakil dia then kate.. mcm tak caye je bang, sedap lagi dia tuh.. ade buat plastic sugeri ke.. he he.. so pendekkan citer aku pun deal la jadi kawin.. esok pagi2 aku anto risikan.. aku sendiri dtg merisik.. kire beri tanda la.. capai je la barang yg dalam harga 200.. then berila sbg tanda.. lepas dari tu.. aku janji akan uruskan hal hantaran sebanyak mana yang wakil tuan badan cakap kat aku haritu… so insyaallah start dari bulan 11 ni.. sampai la bulan 12 nanti ngam2 sebulan aku akan miliki dia tuh secara muktamad.. itulah kisahnye bakal bini aku no 2 nih.. serba sikit.

Sebenarnye geng.. alkisahnye aku bukan nak kawin 2.. memang seolah2 macam nk kawin 2 tapi bukan kawin dengan pempuan la.. tapi cume nak beli kete ke-2.. kalau dulu ada kancil 660 wife aku yang punye.. now aku la plak teringin nak sendiri beli.. second hand jek.. janji sedan n bonet luas. Dan paling penting kire mampulah aku nk pakai n bayar dia tiap2 bulan.. hu hu

dia ni la gak yang dpt tolong aku langsaikan baki 10% d/p umah harituh.. biasalah la.. buat loan lebih.. so tau2 la mane nk taburkan duit tu ye tak.. janji ke jalan yg berpak edah.. jangan buat kete sudah.. wakakakaka.. gile2.. evo9 evo 9.. hii.. bile la aku dapat lanyak ko plak.. apepun doakan la geng.. semoga segala urusan rasmi aku nih diberkati.. amin...

2 comments:

Zan said...

nak bini betul kot nih

Anonymous said...

poyo jer cite.. awal2 lg sal dah tau ni mesti kete dier ni.. tp klu cite xde bende2 yg bongek camtu xsah la... btau kak tasha kang br padan muke.. muahahaa...

sal lom test lg bini br wakjan tu.. nati kite tukar tuk sehari k... cop2.. plan nati nk gi cameron kan.. dah ckup pasti ke kete tu leh naik?? huahaha..