Sunday, December 10, 2006

berhari di kelate.. muuu nih

mu nihhhh.. kekekeke

itulah yg aku reti royak (betul ke eja) ke goyak.. ntah la...
aku dah masuk 3 hari 2 malam kt kelantan ni...

kitaorng stay kt hotel riverview kota bahru, jarak dari sini ke uitm machang mak aiii
dekat sejam woo.. aku siap lentok2 inul masa pak drive tu bawak kami kesana...

sampai je sana.. terus masuk makmal. hari ni dalam sejarah lagi bila aku disuruh oleh en.hasrol mengajo flash... boleh la kalau 10 markah tu aku dapat 6 je kot.. suara dah le pelan giler..
pehtu main sedap aku clik sana sini laju jek.. biasalah darah muda nk laju n cepat...

ciprotttt betulla jali.. asyik buat lawak jek.. semalam kitaorng bantai buat pengabaran sekeliling uitm kelante ni... syok gak kt sini.. come2 belake pensyarahnye.. apetah lagi studentnye.. tapi kali ni ctudent dah cuti dohhh..

hmm.. la ni aku nk g makan tghari, then pepeungah bebarang kt dalam van terus balik hotel..
petang ni kul 2 cek out then kul 4.40 kene naik flight dohhh...

sempat gak aku beli 3 helai kain batik tuk mertua aku, mak aku n wife kesayangan aku...

hari ni wife aku dah makin trertekan kt umahy kl sana.. maklumla anak aku yg kedua (girl) tu demam, siap muntah2.. ade gigil2 sikit.. aku dah seriau dah ni.. nk aje aku terbang balik... hishmane taknye...
setiap petang aku balik keje kul 6 tu dia dah dakap aku dah.. ni mesti kes rindu n terkejut sbb kene cako kucing kot...

hish tak sabo nk balik aku...


cauuuuuuuuuu

No comments: