Wednesday, December 06, 2006

rasenye x cukup dasyat lagi...

ehe.. bertemu semula dunia cecoret aku ni..

aku nk update hal2 semalam... smlm balik dari uitm jengka sampai shah alam dalam kul 4 ptg..
lepak2 sat dgn ustaz n en.ali serta jali. ( group karaoke) kakakaka..
lepas pekena secawan teh o ais.. aku g usya2 email yahoo n gmail..

then tepat kul 5 aku gerak balik umah. hari ni adik ipo aku tlg antokan.. he he syok betul duk lepak sebelah pemandu ni.. relex seyyy...
hati aku plak.. ntah la.. ok kot.. ok la ni.. sbb dah siap sikit montaj.

syukur ya allah, aku dpt elakkan perasaan tu sedikit demi sedikit.. n thanks fith.. atas teguran n nasihat..

wassalam

sebelum tu kawan2 ku sekalian, aku dpt info terbaik dari web yg terbaik dan semestinya segala yg aku usya adelah yg terbaik2 dari yang terbaik belake.. so baik korang tengok baik2... mesti baik punyoooo.... www.ooshaa.com

No comments: