Sunday, December 03, 2006

go i-learn

hmm... en asrol beriye2 mengajar kt depan tuh.. aku duk relex ek perhati semer perserta yg hadirkn diri pd program kali ni.

smlm jam 2 pagi baru kami semua sampai kt uitm segamat. aku join ustaz n jali tumpang kete en.ali. sementara en.azlan, sapura, nura join en.Hasrol naik kete kelisa turbo.. laju sey...
sepanjang jalan duk kt depan jek.. teringat aku haritu enasrol cakap.. bebeudak pempuan sepanjang jalan tido aje... maklumla letih dalam perjalanan balik dari uitm perlis...

hari ni aku jadi urusetia n balik opis shah alam nanti kenelah buat sijil penghargaan tuk para peserta n surat perlantikan tuk para kengkawan aku yg suke gelak2.

sapura cam biasa kt sini, jadi bahan n cikgu sandaran, bagus gak pale otak dia ek.. sekali ajo je dah boleh take over ngajo2 ni.. maklumla bebudak programmer kan pale otak geliga leh buat batu cincin...

nura plak jadi bahan sembang pasal pencarian jodoh... he he syok tulla kalau duk kenen2 kan org ni.. jadi mcm biasalah. jadi bahan ustaz n aku.. balik2 pasal kakak.. sape kakak tu? sendiri tanye la.. yg aku nk pecah perut gelak.. sbb dia nk lemas masa kt kolam renang perlis.. nasib baik en.ali cecepat selamatkn dia..

petang semalam aku g kenduri kawin umah kawan wife aku masa keje kt ptronas. then jemput mertua aku g umah adik ipo aku kt kolej delima 1 uitm. sampai sana je dah dekat kul 3 ptg. sampai2 jek aku tengok adik beradik aku baru je siap menjamu selera... mak ayah aku buatkan soto n ikan pari masak assam pedas... kali ni adik beradik aku dtg bercuti sehari dua ke KL..
malumla asyik kiteorg je yg duk kl ni merasa balik kampung.. so ni nk panggil ape ek.. balik bandar ke ... raseny epergi bando kot..

yg tak datang cuma abg aku yg duk melaka jek.. mungkin dia sibuk kot, n tak sempat nk apply cuti ape2 tuk pergi berjalan...

smlm sblm berangkat ke segamat, aku bawak wife aku g beli pewangi n surat kaba. dalam pasaraya tu aku dpt 1 kol. aku tengok kt screen dia nampak no dari JB. hmm dalam hati aku pk.. ni mesti lin yg kol. aku cecepat jawab... sah memang lin yg kol..

balik2 pertanyaan kt mane tu.. dgn sape.. tasha mane.. hish naik rimas aku.. kenapalah mengenyam sangat bini org ni.. tapi seronok gak sekali sekala melayan kerenah perempuan... lagi2 bini org.. ade aku pk aku ni jahat sangat ke.. dah takde keje ke melayan bini org.. tapi aku bukan nak pun.. x suruh pun dia kol n tak mintak pun dia itu ni... ade ke patut.. dia nk panggil aku bee.. bi atau hubby.. gilos ape.. ni mesti singkatan nama yg dia panggil laki dia masa kt umah.. hmm haru betul la...

erghhh busan la cite pasal dia... now aku kt segamat esok kat jengka plak.. apepun kepale lagi rungsing pasal montaj i-learn... adios....

No comments: