Thursday, March 08, 2007

kg gajah

hah! gajah... fuiii jgn main2...

la ni aku dah masuk 2 malam stay kat pusat latihan kg gajah atau lebih sinonim dgn nama e-village... kekeke.. internasional sikit la kan...

sebenonye aku ada kursus latihan induksi atau senang cite cakap.. kursus tuk menjadikan sesorang stap dalam kerajaan tu sah perkhidmatan tetap.. konpem boleh buat loan.. h uhu

tadi aku tengok dgn basic gaji aku, boleh la capai 160K rege rumah loan yg aku bley buat... dengaq2 plak depa kata naik lagi 30%.. pergh.. menjadikan berape tu.. ha kirelah sendiri kan.. pueh hati beli umah rege tu...

la ni.. aku tengah duk lepak dgn kawan.. duk layan buat asigment...
tadi aku baru mai dari kuar ke pekan kg gajah.. singah la kt shell n petronas beli topap n bebrapa barang keperluan lelaki sejati..

bayangkanlah... 2 minggu aku terpakse stay sini... pagi start kul 8 sampai 7 malam duk dengo ceramah... letey weeee... gilos tos tos... semate2... tapi ape nak di kate bak kate aku le kan...
hidup perlu diteruskan walau apepun terjadi...

esok ade test kot.. ingatkan just dengo ceramah bute2 je.. rope2nye lepas je dengo ceramah ade plak testnye.. situ le markah tuk kite lulus induksi ni.. pergh manisssssssssssssss...

sini rate2 ramai yg dah kawen... so takleh la nk miang2 mate duk usya2.. tapi adegak le seekor dua.. kot2 ade yg mengembek aku suap je la nanti.. hu hu

aku duk sini dgn budak penang,, name anuar... dia dari bahagian bendahari perlaksaan claim dan ape bende semualah...

oklah duk lepak dgn dia sebilik..

waktu2 malam ni mulala aku teringat kt anak2 aku.. windu gilerla kt semua.. lagi2 anak girl aku.. kalau aku balik keje duk la ngimpit kat kaki.. nk didukung nk dimanje... sian aku nengok..

ntah ae la anak2 aku duk buat waktu ni.. tadi wife aku kol kate, dia dah kat area kuantan.. nampak gaye awal le dia duk tinggalkan umah n kereta aku kt meru klang tu.. sbb balik temerloh ade kenduri kawin ahad ni..

hmm lepak lu la... ciossssssss

No comments: