Tuesday, March 27, 2007

puncak perdana

yeahhh yeahhh...

cayalah bos.. bangga aku jadi warga i-learn.. hari ni bos aku g suap ilmu pada student kat puncak perdana...

gagah gak bebudak sinih.. beri tumpuan dari awal taklimat sampai le ke waktu ni...

pagi2 tadi aku bangun 6.30 terus mandi n sesiap g keje... hari ni aku bagi bonus kat wife aku.. aku bawak anak aku yg bungsu g beli sarapan... so wife aku bleh la relex sikit awal pagi ni .. x yah buat sarapan...

teringat aku pesan salah seorang penceramah masa kat induksi haritu.. sblm g keje salam tangan n cium wife kat mane2 pun la kan nk cium... walhal aku dah sejak 5 tahun yg lepas dah praktikkan.. cuma awal tahun lepas aku dah start cium dahi n pipi... nk cium mulut tau2 la kan.. mcm2 bau kuar... wewewewe

ok.. sambungan.. hari ni 29 march 2007.. aku baru je balik dari go i-learn day.. kali ni buat kat fak undang2... busan sikit.. sane student x brape ramai.. dah tu kawasan tu panas sikit.. kenelah pinjam kipas angin berdiri dari fakulti sebelah...

keje aku cam biasan.. dah siap setup booth smlm petang lepas balik dari p.perdana.. terus susun2 n pasang segala mcm jadah perhiasan n persiapan..

so pagi2 tadi aku dah sampai terus jek kekemas sesiap sempat la seminit dua chat dgn kengkawan induksi..

bile ade job kt luar mcm ni sekali sekale best la rase enjoy tapi kalau hehari aku rase mau pitam gak kat toilet2 fakulti tu..

dah le take 5 ken emasuk tandas.. then kalau pekene sorang2 ganja tu langsung tak feel...
teringat kt buntat n zam.. budak bujang 2 org tu la tmpt aku mengadu... wewewewewe mesti diaorang pk aku ni musafir habis... ade bilik sendiri tapi selalu tumpang lepak bilik dierorng...
tapi aku mengamalkan supply n demand mcm yg en.mazlan cakap la kan...

nampak gaye aku nk kene gerak balik ke fak undang2 la.. nk tlg pungah barang naik lori.. then terus balik la kot.. letih siot...

oklah.. lain kali sambung..

eh lupa.. smlm izan... a.k.a rimau ade send mail mintak aku tlg design sesuatu tuk dia.. aku dah siapkan separuh n tinggal last edit jek.. then bleh la send balik kt dia...

n tadi ceria la sikit letih aku sbb dpt mail dari sofea jane... hu hu.. manesssssssssss

No comments: