Monday, December 19, 2005

donna VS wak andry

he he.. smlm jam 4.35 aku jumpa donna buat pertama kalinye selepas 1 tahun 8 bulan yg lalu... wah nampak berseri je makkcik tu.. bukan main lagik bawak kete kembara kaler silver 1.3 auto..

minum sat kat mamak ABC. cerita semua benda yg nk diceritakan .. sbb memasing geram dgn masa yg berlalu tanpa pernah sua muka lagi dah...

yg pastinye aku dt tahu cerita2 rakan2 aku yg lain... semuanye hapi n bahgia + lak memasing ad akerjaya sendiri... ada yg dah beranak2 pinak.. tapi paling cool aku kot.. sbb anak dah 3..

bile la donna nk kawin ek donna... aku tunggu gakz ko timang anak dgn bf kesayangan ko yg skrng ni melangkah jauh nun kat seberang atas urusan kerja kompeni dier...

apepun aku doakan ko bersabo le keje kat astro tu.. jgn kerana keje ikut syif ko tak tahan nk benti plak.. kang camne ko nk bayo semer perbelanjaan ko... dan aku tetap tunggu ko bukak business ok

last skali aku nk kate ko tetap ko.. takde perubahan.. slamatssss

No comments: