Monday, January 22, 2007

al mubarak

alhamdulillah, syukur tahun ni sekali lagi aku dapat tempuh perjalanan yg cukup panjang dan menyenangkan....

selepas masuknye awal tahun dalam kalender islam haritu, aku rase makin yakin dan betul2 bertuah dikurniakan kehidupan didunia walaupoun hanya sementara, nikmat yg tuhan berikan akan aku gunakan semaksimanye kali ni,

banyak kejadian yg lepas dan banyak kenangan yg akan aku selitkn dalam memori pale otak aku ni.

antara kenangan yg aku nk bawa, aku kategorikn mengikut bulan cukup la kan...

Januari - adik aku siti mendirikan rumah tangga
Febuari - aku balik temerloh buat dodol macam nk pengsan
Mac - Aku lupa daaaaaa...
April - Umo aku masuk 25, isteri sorang, anak 3
Mei - Dengan rasminye aku benti keje dari Howtraffic Sdn Bhd
Jun - Dengan Rasmi plak aku keje kat Active Euromedia Sdn Bhd
July - NI aku lupa gak
Ogos - Tanggal 30/8 Uitm beri surattawaran kerja
September - 18/9 aku lapor diri kat uitm n keje sbg penolong grafik
Oktober - Reunion Hari raya tuk kawan lama masa darjah 6 n aku dpt kontek semula lina
November - banyak keje kat opis
Disember - Banyak ke outstation cawangan uitm antaronye, kelantan, johor, pahang

itu je kot aku nk tulis.. nk sambung keje

No comments: