Wednesday, July 11, 2007

Dunia Fatah Morgana...

wewewewe...

hmm.. sakit betis n belakang pinggang aku.. kes isnin malam selasa haritu.. membanting lengan kat Subang rekat.. oklah.. walaupun lama x main.. 3 game aku menang.. tapi bisa2 je la.. main sambil gelak2...

aku sampai lebey kurang kul 9 malam.. time tu jin n azan tgh main.. seingat aku ada lagi 5 org asing (kawan2 jin) yang aku belum kenal n pernah main sama... tapi semuanye hebak2 belake... kekekek.. well mungkin kesatria dunia kepahlawanan pedang mulai menunjukkan muka.. tak kurang hebat cara permainan pedangnye.. tapi yang aku tunggu adelah pahlawan Tanpa Belas Kasihan a.k.a Kenit... ( tengah study jurus kesian la pulak) kat UK... nak tau ape pasal akunye ayat mcm org lalok silalah layari web nih.. http://setiakawan.blogspot.com/2006_08_01_archive.html

sebelum kejadian2 diatas ni.. aku just nk update sikit.. hal family aku..
1. wife aku dah benti keje dari kompeni lama aku keje dulu (Active euromedia Sdn Bhd)
2. wife aku bakal keje dekat dgn tmpt aku keje.. (kantoi la aku lepas ni)
3. aku beli arnab sekor kale cokelat siap sangkar tuk wife aku manje2 kan
4. aku beli 2 ekor ikan laga tuk anak aku buat main2.. kale merah kecokelatan n biru..
5. makin terase happy dengan anak dan isteri.. alhamdulillah..

he he.. hidup di perjalanan yang lurus tu membosankan.. tak salah n cubalah ubah haluan ke kanan atau kiri tapi pastikan dilandasan jalan yang lurus tadi.. barulah ade sedikit warna kehidupan... well 2 minggu lepas sofea diana datang kt uitm induk tuk ceramah kursus pe ntah.. dtg la jugak jengok2 gua.. dia just update kt gua yg dia dah buat persiapan tuk menikah hujung tahun ni... hmmm so selagi boleh tengok.. gua tengok je la.. kekekeke

yang paling tidak gua ade gak kawan yg kadang2 sedia jadi teman sarapan or lunch.. petang n malam belum lagi la.. maybe sbb masa tu gua tgh layan family gua.. tak sesuai kot tuk dgn kawan ni... cuma dia bagusla dibuat kawan, adik or... or... or.. awek.. tak boleh la.. jgn mimpila.. hu hu.. cukup2 la niat dah basi tu.. tapi dia tetap mencuri perhatian... wewewewewe..

member lama gua.. anis dari pusat i-learn pun ada datang opis sini jenguk2 sementara dia da hal kat sini katenye.. bukan main melaram lagi... dia pun ni nk kawin hujung tahun ni..
cite pasal kawin kawan aku muszaifi a.k.a zepi atau rider n racer telah selamat menamatkan zaman keterunaannya pada 7/7/7.. sedap gak tarikh tu.. hope bahagia n kekal keakhir hayat le..

2 minggu lepas gak gua belajar balik guna After Effect.. pergh bangus banget ini software.. bisa buat yg macem2.. kekekeke.. berjaye gak gau buat effect mcm kat iklan2 tv8 n tv 9.. he he cam tak caye plak.. thanks kat sharil a.k.a genzo frog sbb banyak tlg gua belajo AE...

hmm last sekali nk kongsi lirik lagu ni kat geng2...

RUANG RINDU..
didaun yang ikut mengalir lembut
terbawa sungai ke hujung mata
dan aku mulai takut terbawa cinta
menghirup rindu yang sesakkan dada

jalan ku hampa dan kusentuh dia
terasa hangat oh didalam hati
kupegang erat dan kuhalangi waktu
tak urung jua kulihatnya pergi

tak pernah kuragu dan selalu kuingat
kerlingan matamu dan sentuhan hangat
kusaat itu takut mancari makna
tumbuhkan rasa yang sesakkan dada

kau datang dan pergi oh begitu saja
semua kutrima apa adanya
mata terpejam dan hati menggumam
diruang rindu kita bertemu..

2 comments:

Zan said...

Semakin kita jauh dengan keluarga, semakin kita makin menjadi-jadi,
jadi apa? miang dan gatal.

daddy cool said...

kuang kuang kuang.. ciprooottt kau bang...

tak jauh bang.. sikit2 juga kalu ada gatai garu sendiri...

tapi dah ade yg sudi garukan.. kite huluq je la.. x kan pak mat tempe nk belanggo aje keteper.. kitepun ade gak terlajar2 keteper...