Sunday, July 15, 2007

Layan anak main2.. sampai nak main pun tak boleh main2.. wewewewewe

Start dari jumaat petang balik keje gua dah bawak anak n OU gua beriadah.. so hujung minggu ni ada 2 aktiviti beriadah yg gua lakukan.. 1- taman permainan 2- mandi sungai..




uiiii... sejuknye.... pergh... sekali celup sure terus melonjak naik.. konpem kalau seniman bujang lapok ader.. bukan cucuh pakai jari jek taruk kt mate tu.. sure tengok jek air dari atas then balik umah.. rase dah mandi dah kat air sungai ni.. he he.. punyelah sejuk..
nasib baik badan aku ade lemak2 lebih.. boleh la aku tahan2 kan.. sambil 4 batang rokok aku habiskan... roti pun dah 5 keping aku balun setelah OU aku sapu mayonis.. tambah plak mee goreng...
anak bujang aku tengah korek pasir.. sabo ajelah.. kang dah gatal2.. mulelah nk minyak sapu sana sini... wewewee


ni anak dare aku.. kesejukan lepas aku rendam dia kat air dalam.. OU aku tengah menghangatkan dia balik.. sempat lagi nk pose2.. tak kuaser ayah... hu hu





anak2 mcm biasa.. main pasir.. basah2 kaki jek.. tapi aku memang pantang.. nampak je bebudak ni main2 air.. aku simbah2.. jirus2.. dengan jurus pemutus air.. ( air dicincang takkan putus) so basah le semua lencun... sorang2 aku tangkap bawak ke air dalam.. memekik2 anak2 aku kesejukan n takut kot.. aku bantai aje rendam2 sampai le diaorang berani sikit.. rugi loooo.. perjalanan dari meru ke area hulu langat ni dah dekat sejam lebih dah.. x mandi memang tak patut...






nampak gaye makin save la budjet gua tuk bawak anak2 hepi2.. tempat riadah tuk diaorng main2 dah dekat dah.. dalam 15 minit jek.. tak kena tol. tak kene bayar parking.. n yg penting tak jauh dari umah.. bestnye plak.. aku sekali boleh xcercise... he he.. sambil2 mate ni liar ekori bunga2 setaman baik yg kembang mekar atau sedang berlari2.. boleh la tengok2 type A (alaaaa)... B ( boleh la) C ( cayalah... D ( Demmmm)... kekekeke faham2 sudah...







Lepas ni plak lagi la syok.. siap jek tesco nanti dekat area setia alam tu.. takdelah gua kene bawak OU gua berbelanja kt tesco S.A.. dah le kene tol.. kang balik siap nk singgah taman permainan kanak2.. takpun Mc.D.. tak pun taman air tengok ikan... lepas ni sure syok... sebelum g belanja boleh singgah main2.. balik belanja terus ke rumah.. hu hu.. boleh layan astro tengok sukan...






so lain kali kalau nak Layan anak2 main2.. jangan sampai nak main pun tak boleh main2.. sebab dalam main2 tu kite selalu lupe yang kite ni main2 tapi main jugak sampai tak ingat yang kite main2 sebenarnye... wewewewewe.. so main la sepuas2nye supaya anak2 main dengan gembire...





gaye messi jalan lepas main2 kene buang padang.. so main2 la dekat taman permainan.. wewewewew.. acap2.. ni anak bujang aku tengah jalan menuju ke kereta.. nak terberak katenye.. potong betulla.. org nak main lagi dia nak ber... plak... cis... jom balik2





yang ni plak.. aksi anak bujang kecik aku bile aku dah gerak nak balik sebab abg dia nk ber... sedey tul nengok.. tengah semangat nak main2 lagi.. kene balik plak.. takpe.. ayah janji esok datang balik k...





welll geng.. gua hepi sebenarnye dengan family yang gua ade.. hari ni OU gua plak start keje kat kedai bos gua kat budisiswa HEP UiTM..


hari ni gua start pose sunat bulan rejab.. kalau boleh nk sebulan penuh.. gua akan try.. hmm malam ni plak.. pastikan aksi membanting lengan kat subang reket... wewewewe.. tak sabo nk turun nih.. lepas buka kang.. ajak anak bini la sekali..


sambung len kali la...

No comments: