Monday, November 13, 2006

ade ke patut...

pose kedua aku smlm kantoi... bukan aku sorang. bahkan ketua pusat iaitu dr.posiah sendiri kantoi.. jali n sapur apn turut kantoi.. kerana asakan open house 2 umah sekali gus.. his2...

memula umah cik anita.. yg akan bergelar puan 23 aribulan 12 ni.. makan nasi ayam goreng madu... tapi paling banyak mkn tomato akulah orgnye... sedap siot...

jam 1.30 gerak ke umah ustaz..

malu betulla aku.. masa nk balik dari umah cik anita tu... dari sipu2 malu.. jadi segan giler... aku tersalah bukak tombol pintu daaa... sekali nk masuk bilik da... aku ingat pintu keluar.. nasib baik takde ape2 berlaku.. tapi malu gak la kene jadi bahan gelak dgn felo2 n kawan2...

dlm perjalanan ke umah ustaz.. best tu.. dpt naik honda ecord (betul ke eja) yg siri baru tu la...
Dr.Posiah punye... langgo lubang n bumper jalan mcm takde ape2 jek... hish bilelah rezeki aku nk sampai ni... amin...

sampai umah ustaz dalam kul 2 tpt... masuk2 aku terus solat zuhur sat... lepas tu aku melantak nasi impit dulu.. habis jek aku bangun tambah lagi kali ni aku amik nasi goreng n ayam masak kari... ingat nk tambah lagi tapi x larat dah perut boyot aku ni nk buat partisen (salah lagi eja ni)
so pandang je la laksa jawa..

umah ustaz ni best tul la... bukak dia 35 kaki.. kali dengan 120 kaki.. hish luas siot... rege plak 195K... cubalah cari area lembah klang ni kalau dpt lawan rege tu...
paling koman kt kl tu ha.. 20 x 72 atau lebih sket dah rege 180 sesilap 2 ke 3 rat K...
insyaallah kalau ada rezeki org umah aku keje nanti.. aku nk cari2kan umah pegangan bebas tuk dia lah... kalau x mampu rege 200K cari2lah yg 100K... janji ada tanah tuk wife aku tu campak2
benih tanaman sayuran yg dia boleh petik2 dikala diperlukan... x ke jimat tu... amin...

mlm tadi lepas solat maghrib.. aku jemput ayah aku kt umah adik aku bawak ayah aku ke umah pakcik aku kt sek.6 kuartes polis.. betul ke eja tu..
lepas tu aku g usya susu anak aku kt sek.7 belakang area restoran mamak hakim... sempat gak aku usya kedai cd sebelah tu.. ada gak jual vcd RM5 n DVD RM8... ha ni mesti layan beli bila gaji ni... bulan ni gaji 24 haribulan.. bulan depan 16 haribulan.. pergh.. nilah keje gamen.. kalau x bebetul plan guna duit tu.. kang sebelum masenye dah habis plak...

apepun.. syukur alhamdulillah dgn rezeki yg diberi.

No comments: