Monday, November 20, 2006

hati

hmmm.... pagi ni aku bangun lewat. tepat jam tujuh baru aku bangun. ni penangan layan vcd cetak rompak heart sampai kul 2 pagi la ni... wife aku punye minat cite tu.. last2 sekali tengok naik busan.. bekisar kt tang tu gak...

sebelum tu aku layan criminal mind, kali ni kes pembunuhan bersiri yg dilakukn oleh seorang lelaki yg gemar memakai pakaian perempuan, bukan pondan ye tapi atas masalah saikologi spekulasi dimana tiap kali dia menyudahkn kerja terkutuknye itu dia menanyakn pada mangsanya adakah cukup bagus. dia kerap memberikn sentuhan seperti pasangan kekasih. mungkin kelakuannya itu disebabkn oleh kisah lampau dimana kekasihnye menolak atau mengutuknye ketika bersama. dia mula berani mendesak mangsa dan membunuhnye selepas kejadian dimana seorang wanita yg di tut tut nye mentertawakannya. mangsanya dipilih secara terancang. bermula dgn membunuh gadis membawa kepada emaknya dan kadang2 melampau sampai ke nenek tua.

peribahasa mexico mengatakan " rumah tidak terletak di atas tanah, tetapi seorang wanita "

lepeh tu layan cite lost. ha ni dia siri yg agak berat nk diterima akal tapi ok la gak layan kes2 merapu dek mat saleh ni...

sebelum tu, lepas maghrib aku layan tido sat, then wife aku ajak g beli susu anak aku yg dah tinggal sikit je bakinye.. kuat betulla anak bungsu aku n yg kedua tu.. aku rase sebulan 9 peket dia berdua jek.. nasib baik abang dia cuma bantai 2 peket... disebabkn sampai ke kedai susu kt syeksen 7 tu la aku tersinggah kt kedai jual vcd. tanye punye tanye rupanye ade jual yg rege RM5..

1 comment:

~Fith~ said...

arie,sedih fith baca citer arie ni.sedih sbb arie mcm sengaja cari nahas jer dlm kehidupan rumahtangga yg dah bahagia.sori laa klau fith terkasar.sbg perempuan fith lbh utamakan perasaan wife arie laa...nway,hati2 dlm stp apa yg dibuat...