Wednesday, November 29, 2006

minggu meletihkan

1-minggu ni aku ditinggalkan oleh bos2 sbb diaorang g perlis
ada training i-learn kt sana. so aku kene jaga hal ehwal opis n anak2 buah yg lain.

2-kerja aku tak siap2 lagi.. baik bunting n montaj nye

3-letih nk naik turun bank sana sini bayar bil itu ini. dpt cek. masuk cek, kuar cek.

4-siaran tv kt umah aku langsung tak dapat. kenelah beli vcd cetak rompak banyak2.

5-dpt sms dari lin yg ntah ape2.. tapi kali ni aku buat dek aje.. malas nk layan

6-jogging dgn cara kasar.. biasa tune dalam 10Kmj.. now aku buat 40Kmj kot.. kadang2 60Kmj..
kekeke.. tak pasti la.. tapi memang aku ada lari pecut sikit kasi termengah2 baru feel
bersukan.. kalau tidak mcm lari2 anak jek.. busan

7-kete kemik n aircond slow x jalan.. kene pasang aircond kuat baru jalan.. minyak jalan kuat.

Ada bestnye minggu ni sbb smlm aku g anto wife aku interview kt takaful insuran. aku harap wife aku dpt la keje sbg kerani kt situ.. kalau suh jadi ejen kang susah plak dia nk bercakap dpn org.

nk beli tali gitar tak terbeli2... dah sengal tangan ni nk petik lagu perempuan ku n pencinta wanita dari budak indon si irwan syah tu...

hish.. nape ek busan..

No comments: